Cevap: Burak'ın golü fauldü...
PES...PES .... pessssss
Yahu Allah aşkına bize her şey lmüstehak. Akşam gaztesinde yazan yalaka ve düzen adamı Şansal Büyüka'nın " Sivas'ın golünden önce faul vardı" diyerek basitleştiği,alçaklatığı yazıya kimse değinmemiş ve herkes bruak'a teqpki göstermiş.
Burda tepki gösterecek birisi var o da yalaka şansal büyüka'nın bu yazısı
. Bütün Türkiye Burakın falünü görüyor ama bu alçak görmüyor,bizde sessiz kalıyoruz,oh ne güzel!
|