Cevap: Kuralar yarın çekilecek
Alıntı:
sivaslıadem Nickli Üyeden Alıntı
trabzon maalesef penaltılarla üst tura çıktı
Bizim de seri başı olma şansımız kalmadı
Bu durumda olabilecek en kötü şey antalya ile aynı grupta olmaktır
1461 ile de aynı grupta olmak rehavet açısından dezavantaj olabilir
Bence en gerçekçi rakip mersin olur
Seri başı takımlardan da bursasporu ezecek güce sahibiz
Fenerbahçe harici rakipler dengeli bir grup olur bizim için
|
katılıyorum...antalya, bursa ve 1461 şeklinde olsa grubumuz ilk 'ye rahat gireriz...şu an en güçlü kalan takım fb..ts nin nasıl bir balıkla elediğini gördük..bence ts gruba kaldı ama gruplardan çıkamaz..bize gelince ayağımıza gelen bu fırsatı kaçırmamalı ve sonuna kadar kupaya asılmalıyız..geçen yılda muhtemeldi ama olmadık şekilde elenmiştik ama bu sene yine bir fener sivas finali olabilir...
__________________
...YALNIZLIK,SİGARA KÜLÜ KADAR YALNIZLIK...
|