Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı
Dün öğleden sonra yapılan antrenmanı takip ettik. Edindiğimiz izlenimde, inşaallah puan ya da puanlarla dönmek inancı taşıyan futbolcuların çokluğuna şahit olduk.
|
inanmak yetseydi keşke abicim

biraz da o inancı sahadaki futbola yansıtmak lazım...gs maçından öncede gördük "galibiyetten eminiz" demeçlerini...