26.12.2012, 09:00
|
#10
|
|
Acemi Yiğido
Üyelik Tarihi: 19.09.2011
Mesajlar: 77
Thanks: 6
28 Mesajına 47 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 547 
|
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı
Sivassporun müsabakalarını 4 Eylül stadyumunda izlemenin, takımı canlı olarak takip etmenin zevki bir başka oluyor. Ancak, bu zevki bizlere çok görenleri, stadyumda bizlere rezalet yaşatanları kınıyorum.
- Kombinelerimizi sezon başında aldığımız halde huzurla giriş-çıkış yaptıramayanları,
- Girişte "bozuk para yasak" diyerek paraların toplanmasının akabinde içeride yapılan fahiş demiyorum "yiğidoya atılan kazık fiyatlar" sonrası ele geçen bozuk para serbestliği yaşatanları,
- Maliyeti 10-12 kuruşluk suyu 10 katı fiyata ve 1 liraya, 50 kuruşluk çayı (abdest suyunu) hava şartlarına bağlı olarak, 1.25 veya 1.50 Tl'ye, piyasada 25 kuruş olan simiti 50 kuruşa sattıranları,
-....... vs. vs.
tek kelime ile "kınıyorum"...!
|
40 yıl öncede böyleydi hiç değişmemiş.
|
|
|