Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 26.12.2012, 09:00   #10
yiğido gardaş
Acemi Yiğido
 
yiğido gardaş - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.09.2011
Mesajlar: 77
Thanks: 6
28 Mesajına 47 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 547 yiğido gardaş FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sivassporun müsabakalarını 4 Eylül stadyumunda izlemenin, takımı canlı olarak takip etmenin zevki bir başka oluyor. Ancak, bu zevki bizlere çok görenleri, stadyumda bizlere rezalet yaşatanları kınıyorum.

- Kombinelerimizi sezon başında aldığımız halde huzurla giriş-çıkış yaptıramayanları,

- Girişte "bozuk para yasak" diyerek paraların toplanmasının akabinde içeride yapılan fahiş demiyorum "yiğidoya atılan kazık fiyatlar" sonrası ele geçen bozuk para serbestliği yaşatanları,

- Maliyeti 10-12 kuruşluk suyu 10 katı fiyata ve 1 liraya, 50 kuruşluk çayı (abdest suyunu) hava şartlarına bağlı olarak, 1.25 veya 1.50 Tl'ye, piyasada 25 kuruş olan simiti 50 kuruşa sattıranları,

-....... vs. vs.

tek kelime ile "kınıyorum"...!
40 yıl öncede böyleydi hiç değişmemiş.
yiğido gardaş isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yiğido gardaş'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...