Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçı değerlendirecek bir şey yok Şimdiye kadar Yönetimi ve Rıza hocayı hep savunmuştum. Ama malisef beyaz sanayi denen futboldaki yerimizi yönetim ve rıza hoca sayrsinde gün geçtikçe kayıp ediyoruz. Yarın borçsuz bankasyaya düşrüdk diye övünürlerr
|