erken gelen gol ve penaltı olduğu şaibeli bir pozisyonda 2-0 yenik duruma düşmemiz direncimizi kırdı
uğurun sakatlaması oyun planımızı tamamen alt üst etti
2-0 dan sonra çok risk aldık maçın sonlarında 3. golü yedik
bunu bir tarfik kazsı gibi görmek lazım önümüzdeki maçlara bakıcaz
vs vs vs......
sinirden gülüyorum artık