31.01.2013, 23:37
|
#16
|
|
Gast
|
Cevap: Hedefimiz şampiyonluk
Alıntı:
Kasim58 Nickli Üyeden Alıntı
.............................. .
Rallim Abimin Bu yazisini okuyunca gercekten heycanlandim.Henüz izleme sansim olmadi malesef elde olmayan sartlardan dolayi insallah kismet olur birgün 4Eylül belediye sporumuzunda macini izleriz stad´da
|
Kasım'cığım Gurbetten geldiğinde 4 Eylül Belediyesporun maçı Sivas'ta olursa bir gün gideriz inşaallah. Gerçekten zevkli oluyor, heyecanlı oluyor.
Bu hafta sonu yapılacak karşılaşma ciddi çekişmeli geçecek gibi görünüyor. Sivas'ta bulunan yiğidoların bu karşılaşmayı mutlaka izlemeli, destek vermelidir.
|
|
|
|