Cevap: BASIN BİLDİRİSİ..!
Mecnur başkana herkesin saygısı vardır eminim ama konu o değil, yüzlerce Sivaslı yola çıkıp 900 km uzağa maça gidiyor hem de hiç iddiamız olmayan maça gidiyor ve yönetim onlara bilet ayırtmıyor.Yönetim taraftar ilişkisini kim sağlayacak.Bir kere yönetimde başkanın dışında kimsenin de Allah için Sivasspora 5 kuruş verdiğini de duymadım.Eee neden orda oturuyorlar.Bu soruya kendileri de yeşillik olsun diye demezlerse ben de bişey bilmiyorum.Rıza hocayı denetleyen biri var mı mesela yönetimde.Reinoch ceza aldı ya.Yönetimden kim konuştu Reinoch la.Yönetin kardeşim klubü veya pardon yapamadık diyip gidebilirsiniz.Erdemdir.
|