Cevap: BASIN BİLDİRİSİ..!
istanbulda deplasman takımına ayrılan az bır bolum oda sivaslının en cok oldugu bır sehır zate yer bulamayıp gs yada fb yada besıktasın turubununden ızlemeye mecbur kalınırken siz tutun tedbırsız bıletsız tam mac saatinde bilet almaya calısın yada bir kac saat kala hata yonetımde olmaması gerek kusura bakmayın arkadaslar sizlerin desteklerine saygı duyuyorum lakin tedbirsizliği yonetime atmak yanlıs olur ts macına da gıtmeme kararı kattiyen yanlısın ta kendisidir umarım stad her zamankinden daha dolu her zamankinden daha coskulu olur yonetimde sizlerin gonlunu alır bir daha boyle bir olay yasanmaz YİGİDOLAR a boylesi davranışlar yakışık almaz hep destek tam destek
|