Cevap: Gurbette Sivassporu yaşamak
İlk gurbete 1978'de çıktım. Üniversite hazırlık kursu için İstanbul'a gittim.
O zaman 3 büyük şehrin dışında hazırlık kursu yoktu.
Sene 1978 ve ben Vefa stadına VEFASPOR-SİVASSPOR maçına gittim. Saha toprak ve tek tribünü var stadın. Hıncahınç Sivaslı vardı tribünde.
|