Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Gurbette Sivassporu yaşamak
Alt 27.02.2013, 10:23   #9
Rallim58
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Gurbette Sivassporu yaşamak

Alıntı:
Ferhat06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
İlk gurbete 1978'de çıktım. Üniversite hazırlık kursu için İstanbul'a gittim.
O zaman 3 büyük şehrin dışında hazırlık kursu yoktu.

Sene 1978 ve ben Vefa stadına VEFASPOR-SİVASSPOR maçına gittim. Saha toprak ve tek tribünü var stadın. Hıncahınç Sivaslı vardı tribünde.
Ankara buluşmasından bahsederken sizi unuttum doktorum. Hakkınızı helal edin
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...