27.02.2013, 10:23
|
#9
|
|
Gast
|
Cevap: Gurbette Sivassporu yaşamak
Alıntı:
Ferhat06 Nickli Üyeden Alıntı
İlk gurbete 1978'de çıktım. Üniversite hazırlık kursu için İstanbul'a gittim.
O zaman 3 büyük şehrin dışında hazırlık kursu yoktu.
Sene 1978 ve ben Vefa stadına VEFASPOR-SİVASSPOR maçına gittim. Saha toprak ve tek tribünü var stadın. Hıncahınç Sivaslı vardı tribünde.
|
Ankara buluşmasından bahsederken sizi unuttum doktorum. Hakkınızı helal edin 
|
|
|
|