Cevap: Maçı Değerlendirelim
ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN YARABBİMMM !!!!
süper futbol tek pozisyon dahi vermedik ama saçma bi gol yedik olsun oda nazar boncuğu olsun.
takım gerçekten şiir gibi oynadı tek kötü vardı oda kamil grosicki. artık 11de başlamamalı zarar veriyor takıma pedriel daha iyi.
erman kılıç lider olduğunu birkez daha gösterdi bu takım ilk 8e girecektir kupayıda alacaktır
|