Cevap: Maçı Değerlendirelim
=> 2 gol bulduk ve bu 2 golüde duran toplardan attık.
=> Fener maçında 2 gol attık o gollerde duran toptu.
=> trabzon maçında 2 gol attık o gollerinde 1'i duran toptu.
organize ataklar geliştirerek golleri bulursak bu takımı kimse tutamaz, ama işte birazcık şans faktörünin bizden yana olması gerekiyor.
__________________
eN Kötü GüNüM BuGüNsé BuGünDe SivasspoRLuYum..!
|