Cevap: Tam Zamanında Oldu
Alıntı:
infial§ Nickli Üyeden Alıntı
16.sırada ki Antep ile aramızda sadece 3 puan var,hocanın ve futbolcuların dikkatine
|
işte o yüzden diyorum ya bu 3 haftalık periyotta alınacak 9 veya 7 puanla düzlüğe çıkarız diye...hala kritik konumdayız ve kupaya daha iyi asılmak için mutlaka alt sıralarla ilişkimizi bir an önce kesmeliyiz...
__________________
...YALNIZLIK,SİGARA KÜLÜ KADAR YALNIZLIK...
|