Cevap: Tam Zamanında Oldu
Böyle bir ropörtajın olmasını beğenmiyorum..Çok daha önceden ciddi davranıp puan toplasalardı,böyle olmazlardı...Çünkü Sivasspor,Kayserisporu 4-0 yendiği zaman puan sıralamasında Sivasspor üst sıralardaydı…Şimdi Kayserispor 36 puanda,Sivasspor daha yeni 32 puan oldu…Elazığspor 7 puandan,30 puana çıktı..Sivasspor haftalar sonra 32 puan oldu…Nereden nereye…
|