Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: basın bildirisi
Alt 02.04.2013, 14:10   #37
SenSetik
Usta Yiğido
 
SenSetik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 3.298
Thanks: 1.918
1.636 Mesajına 3.657 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1105 SenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: basın bildirisi

Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
İşte o kişilerin otokontrol sistemi ile engellenilmesi isteniyor, ağırlıklı görüş olarak bu yöndedir.

Bana ne Ordu'nun kümeye gideceği veya gitmemesi. Biz kendi takımımızın yanında yer alıp destek vermek varken.

Rakip takım için; "Haydi koooy haydiiiiiiii kooooy ........ takımının ................ koooy" sözleri ne kadar ahlakidir, ne kadar insanca yaklaşımdır, ne kadar yiğidoluktur.
abi bende tamamen katılıyorum sana...rakip taraftar yapsa bile sükuneti korumak lazım...bu tür tezahuratlar anti pati toplamaktan başka bişey getirmez...bu konuda en büyük görev bence tribünün liderine düşmektedir...orada bulunan arkadaşları bu konuda uyarırsa eminim böyle birşey olmaz...şu kümeye bu kümeye..banane!! ben Sivassporuma bakarım, ondan sonra kim düşmüş kim kalmış beni ilgilendirmez...
SenSetik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı SenSetik'a Teşekkür Ediyor...