Cevap: Ne çektik be Sivaslım...
konu sadece rıza hoca değil şu yaşadığımız sürecte sucu sadece rıza hocada aramak ahmaklıktır bu takım ne hocalar gördü afrikadan hoca getirdiler doğru düzgün galibiyet alamdan gittiler bir çoğu tamam rıza hoca teknik açıdan iyi bir çalıştırıcı değil ama şunuda bilmeyiz ki rıza hoca gittiğinde kim gelecek yerine şu kritik haftalarda böyle laf kirliliklerini bırakıp takıma yönetime ve hocalarımza sahip cıkıp sezonu en iyi şekilde bitirmek olacak destek zamanı köstek değil bu konunun kapatılması lazım...
|