Cevap: Ne çektik be Sivaslım...
Hayırlısıyla kazasız belasız şu sezonu kapatalım başka bir şey istemiyorum. Kupada bile gözüm yok yeter ki düşmeyelim.
Sezon sonu artık futbolcusundan hocasına, hatta başkan hariç yönetimdeki işe yaramaz adamlar da dahil herkesle vedalaşılmalı.
Ne geldiyse başımıza hep bu hemşeri ayaklarından geldi. Bırakın bunları boş işler bunlar.
|