Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Ne çektik be Sivaslım...
Alt 16.04.2013, 16:59   #20
MaXiMuM
Usta Yiğido
 
MaXiMuM - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.11.2009
Yaş: 60
Mesajlar: 2.068
Thanks: 3.093
1.190 Mesajına 2.682 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 831 MaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Ne çektik be Sivaslım...

Hayırlısıyla kazasız belasız şu sezonu kapatalım başka bir şey istemiyorum. Kupada bile gözüm yok yeter ki düşmeyelim.

Sezon sonu artık futbolcusundan hocasına, hatta başkan hariç yönetimdeki işe yaramaz adamlar da dahil herkesle vedalaşılmalı.

Ne geldiyse başımıza hep bu hemşeri ayaklarından geldi. Bırakın bunları boş işler bunlar.
MaXiMuM isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı MaXiMuM'a Teşekkür Ediyor...