Cevap: İşte Taraftar Liginin Lideri !
BEN SİVASSPORLUYUM arkadaşım çift takım tutanlarada sinir oluyorum
Bize yapılan haksızlıklara çıldırıyorum ama avrupada 3 büyütülmüş takımlara yapıldığı zaman o haksızlıklar mutlu oluyorum o kadar nefret ediyorum istanbul takımlarından avrupadaki maçlarda rakibi tutuyorum kimse bana vatan haini demesin SİVASTA yaşayıp 3 büyütülmüşleri tutanlar ise teröristtir gözümde..
|