Konu
:
ANKARA'LI YİĞİDOLAR KENDİLERİNİ TANITSINLAR!!!
Tekil Mesaj Gösterimi
24.12.2005, 22:42
#
4
GuNaY
Gast
Mesajlar: n/a
Herzaman deriz başlamak bitirmenin yarısıdır...
İlk tanışma toplantılarında yeteri kadar ilgi olmayabilir ancak devamını getirerek çoğunluk sağlanır bence...
GuNaY