Alıntı:
SenSetik Nickli Üyeden Alıntı
o kadar enteresan bir takımız ki, bu akşam çok rahatta kazanabiliriz farklıda yenilebiliriz...ben bu takımın performansı hakkında önceden bir tahminde bulunmakta zorlanıyorum...inşallah bugün istediğimiz sonucu alarak tur atlarız...bence şanslar eşit...şansımız %50....
|
Ben buna pek katilmiyorum. Son maclarimiza bakarsak stabil bir futbol oynuyoruz. GS macini antreman olarak kullandi takim. Kalite olarak onlardan üstünüz. Önemli olan bunu sahaya yansitmak.