Cevap: REZALET
yenilmek çok acıda hele birde trabzon seyircisi SİVAS pabucu yarım çık dışarıda oynayalım diye bağırmalarıda dahada acı verdi bana ne hocayı nede futbolcuları hiç kimseyi eleştirmeyecem arma forma sevdalsı olarak inş bu hafta karabüğü yener kümede kalırız
|