Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
yazıklar olsun böyle bir taktik anlayış yok.avantajlı bir skordan bu hale gelmek büyük beceriksizlik.beraberlik bize yarıyor sağlam bir alan savunması yapıp kontraya çıksana.Haydi ilkyarıyı 1- 0 yenik kapatıyorsun bari savunma güvenliğini bırakma kontrollü şekilde hucuma çık at bir gol iş bitsin hepsi bukadar.Aynı şey lig maçlarındada geçerli.Niye kontrolsuzce saldırıyosun.Yeter artık hocam bu şekilde olmaz.kahrettin bizi adamlar bizim sayemizde finale çıktı...
|