Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
bir insanda onur olacak arkadaş taraftarın desteğiyle kazandığın bir ordu maçında çıkip taraftara hareket çekiyorsun küfür ediyorsun sonrada istifa ettim deyip üste çıkıyorsun Allahın adaleti böyledir takimin 1 haftada 10 gol yedi utanin be şimdi yappsana o delikanlılığı yokk ama ne gezer....AYRICA ÇOK DEGERLERİ RIZA YALAKALARI KEŞKE SİZ HAKLI ÇIKSAYDINIZDA BU TAKIM BU HALE GELMESEYDİ......
|