Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
Takımın ilk yarıdaki futbolu iyiydi, fakat ne olduysa ikinci yarı oldu. Gol atalım diye bariz açıklar verdik. Bu ise Rıza Çalımbay'ın teknik kapasitesini gösterdi.
Maçın sonucu beni fevkalade üzdü! 4-0'a kadar maçın döneceğine ümidim vardı, fakat 4-0'dan sonra kahroldum. Utancımdan maçın devamını izleyemedim.
Şimdi bize bu utancı yarattışanlar acaba nasıl bakacaklar yüzümüze?
Teknik direktörden futbolcusuna, Başkan'dan yardımcı antrenörlerine kim varsa hesap soracağımız, hepsi hesap vermeli.
Resmen Trabzon taraftarına malzeme olduk!
|