Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
Alt 08.05.2013, 23:50   #47
selimdelen
Tecrübeli Yiğido
 
selimdelen - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 507
Thanks: 257
115 Mesajına 165 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 selimdelen isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!

ne yazacagımı nasıl hakaret edeceğimi bilemiyorum hayatımda sivasspor u izlerken bu derece kendimi kötü hissetmedim mac satıldımı şikemi yapıldı rıza hoca oyuncularına sallayın bırakın oynamayın mı dedi mecnun baskan maça cıkın ama bir tane gol bile atmayınmı dedi sezon sonu hepınızı gonderecegızmı dedıler ne oluyor takım icinde nasıl bu kadar ruhsuz inancsız ve amacsız oynayabiliniyor 1 yersin 2 yersin 3 yersin 4 de ye 6 yemek ne haddinize bir gol atıcaklar diye ödüm koptu 6,1 olmaz der oldum son snler yazık bunun altında her ne varsa tenik adamından yönetime hatta başkanına kadar buna sebep olanların yanına kalmasın elbet onca sivassporlu insanların ahı tutar bu yanlarına kalmaz rıza hoca istifa etsede yönetim bu işi yapamadıktan sonra yine fiyasko olacak ALLAH sabır versin cümlemize tekrar güzel günler görmek nasip olur inş
selimdelen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda selimdelen'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...