Cevap: ÇALIMBAY İSTİFA!!!
Alıntı:
Elbeyliliyiz Nickli Üyeden Alıntı
Zor dönem nebicim bir Taraftariz yenilgi ´sonrasi Teknik direktöre yüklenmek yanlis. Eneramo gezinip Durdu grosicki birsey yapmadi defans ölu riza hoca kendisi mi cikip oynasin!
|
bu basit bir yenilgi değil: 6-0 ve tseden alınmış bi yenilgi...fakat oyuncular konusunda dediklerine de sonuna kadar katılıyorum...o ruhsuzlar, transfer sevdasına düşen adiler de bu takıma geri gelmesinler!
__________________
...YALNIZLIK,SİGARA KÜLÜ KADAR YALNIZLIK...
|