Alıntı:
adres58 Nickli Üyeden Alıntı
Biz Hakkı Hocayı bugünler için bünyemize yerleştirmedikmi?
Tecrübesiz ama genç...
İstikbal...
Altyapıyı tanıyor...
Ve adeta içimizden, bizden biri değilmi..
Neden kimse bu ismi dile getirmiyor...
|
şaka mı abi? henüz sadece altyapı ve 3. lig hocalığı tecrübesi bulunan bir kişiye koskoca takım emanet edilir mi?