Konu
:
Olabılecekmi...!!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Olabılecekmi...!!
11.05.2013, 23:28
#
4
mnt3
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 676
Thanks: 1.202
236
Mesajına
400
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Olabılecekmi...!!
Sivasspor un Sivas için önemi gereğince yetkililer tarafından Sivaslılara inatla ve devamlı olarak anlatılmadıkça işimiz çok zor
mnt3
Açık Profil bilgileri
mnt3 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
mnt3 - Daha Fazla Mesajını bul