Cevap: Almanya'dan 4 Eylül'e
tek kelime ile helal olsun diyorum sivassporumuz için taaaa Almanyadan buralara gelmiş sizde gidin kahvede izleyin çekirdek çıtlayın yazık çok yazık...bu güzel kardeşlerimize desteği için teşekkür ederiz.....maça gitmeyenlerde okuyup yerin dibine girerler inşallah...[/I][/I]
|