26.12.2005, 18:56
|
#4
|
|
YASAKLI ÜYE
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.139
Thanks: 0
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 
|
Alıntı:
|
SivasSpor.Com Nickli Üyeden Alıntı
İkinci Lig A Kategorisi`nin lideri Bursaspor, Sivasspor`un orta saha oyuncusu Ertuğrul Arslan`ı,
sezon sonuna kadar kiraladı..
Vakıfköy Orhan Özselek Sosyel Tesisleri`ndeki imza töreninde kendisini yeşil-beyazlı renklere bağlayan imzayı atan Ertuğrul Arslan, Bursaspor`a geldiği için çok mutlu olduğunu söyledi.
Bursaspor`un hedefinin 2. Lig (A) Kategorisi şampiyonluğu olduğunu dile getiren Ertuğrul Arslan, ``Beni Bursaspor`a kazandırdıkları için başkan Levent Kızıl ve teknik direktör Raşit Çetiner`e teşekkür ederim. Buraya faydalı olmak için geldim. Camiamız inşallah benim de katkılarımla sezon sonunda şampiyonluğa ulaşır`` dedi.
Bursaspor Kulübü 2. Başkanı Ali Karasu da, takımın en fazla eleştirilen mevkiisi olan orta saha için gerekli takviyeyi yaptıklarını belirterek, ``Ertuğrul hakkında çok olumlu görüşler duyduk. Takıma faydası olacağına inandığımız için kadromuza kattık. Ertuğrul, başarılı olacaktır`` diye konuştu.
|
ÇOK YAZIK OLDU...ERTUĞRULU YASİRE DEĞİŞTİLER...GEÇEN SENE ERTUĞRUL BİZİ ŞAMPİYONULUPA TAŞIYAN İSİMLERİN ARASINDAYDI...AMA KİRALANMIŞ....BONSERVİSİYLE VERİLMEMİŞ...BU SEVİNDİRİCİ...İNŞ.BURSADA KENDİNİ İSPATLAR VE ÖNÜMÜZDEKİ YIL SÜPER Bİ DÖNÜŞ YAPAR JAY JAY...
|
|
|