Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 26.12.2005, 19:13   #4
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart

Yanlış hatırlamıyorsam sene başındaki hedef 1 trilyondu..
Bu demek oluyorki sene sonuna kadar hedefimizi ikiye katlayarak ulaşmış olacağız...
İkinci yarıdaki başarımızla daha da fazla kazanacağız...
  Alıntı ile Cevapla