Konu
:
SİVASSPOR İDDİAA'DAN 1TRİLYON KAZANDI
Tekil Mesaj Gösterimi
26.12.2005, 19:13
#
4
GuNaY
Gast
Mesajlar: n/a
Yanlış hatırlamıyorsam sene başındaki hedef 1 trilyondu..
Bu demek oluyorki sene sonuna kadar hedefimizi ikiye katlayarak ulaşmış olacağız...
İkinci yarıdaki başarımızla daha da fazla kazanacağız...
GuNaY