Konu
:
58 Giymek İsterim
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 58 Giymek İsterim
06.06.2013, 18:41
#
9
SivasLady
Gast
Mesajlar: n/a
Cevap: 58 Giymek İsterim
emeklerinden dolayi kendisine cok tsk ederiz
yeni sezon yeni takiminda (bize karsi haric
) basarilar dileriz
giyerse seviniriz, mutlu oluruz, gururlaniriz
giymese cani sagolsun
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...
ezelşener
,
Harput0658
,
sefilix
SivasLady