Konu
:
Neden olmasın?
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden olmasın?
10.06.2013, 16:47
#
18
Rallim58
Gast
Mesajlar: n/a
Cevap: Neden olmasın?
Alıntı:
ş.usta
Nickli Üyeden Alıntı
Rallim ağbim ne zaman dersen varız biliyorsun.
Cücü baba ile hazır kıta bekleriz. Tabii Pazar günü olması tercihimizdir
Ustam biliyorum ama organizasyonun sorumluluğu sitemiz il temsilcisine (Bekir Bayrak kardeşimize) ait olmalı.
İl temsilciliği şemsiyesi altında toplanacağız.
Benimki sadece bir teklif...
Kabul görür veya görmez katılımcıların isteği, il temsilcimizin gayreti ile olması gereken bir organizasyon.
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...
ankastre
,
MaXiMuM
Rallim58