Alıntı:
tavatir Nickli Üyeden Alıntı
Fb'ye de ceza geldi. 2+1 men cezası geldi. Bundan sonra ne olacak bakalım.
|
Ne olacagini bilmiyorsan twitterde talip dogan karlibeli takip et.
olacaklar belli tff istifa eder sike dosyasi tekrar ele alnir otyakmazda ömür boyu men yer sike yapan kulüpler ya küme düsürülür yada eksi puanlar alir
gercekler acidir bunu defalarca yazdim burada ama bazilari bile bile inkar ettiler uefa tff degil pisligin üstünü örtmedi