2+1 ceza nasıl oluyor ya. Benim bildiğim 2 +1 sözleşmelerde olur, 2 yıl geçerlidir 1 yılda iki taraf memnun kalırsa uzatılır. Bunda da Fener 2 yıl gitmediğinden memnun kalırsa 1 yıl daha mı gitmeyecek anlamadım

Bu işin şaka taraftı sanırım 2+1 'in 1'i zaten gitmediği sene olarak sayılabilir