Konu
:
Yiğido düğmeye bastı
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yiğido düğmeye bastı
28.06.2013, 07:45
#
3
Murad_Kelleci58
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 52
Mesajlar: 1.617
Thanks: 2.129
937
Mesajına
2.402
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Yiğido düğmeye bastı
Halbur'dan geçen iyi olur.. Halbur altı elenmiş, çürükler halbur üstünde kalmıştır..
Ama kalbur üstü demek mi istedi acaba..!!
__________________
"Alimden gelen adalet bi'taraf
Zalimden gelen adalet bertaraf" H.MURAT KELLECİ
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı Murad_Kelleci58'a Teşekkür Ediyor...
balmandol
,
Ferhat06
Murad_Kelleci58
Açık Profil bilgileri
Murad_Kelleci58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
Murad_Kelleci58 - Daha Fazla Mesajını bul