Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı
asıl sana ne oluyor fb avukatlığına soyundun birden.
tavatir kardeşim her yerde bu yazılıyor. twitterda karlıbel yazdı baransu yazdı. bugüne kadar her dedikleri çıkınca bunuda ciddiye alıyorum ben.
|
hemende avukatlık oldu.Burda amacım sadece haklı olanı savunmak.Neden haksızlığı savunayım ki ? Ortada ispatlanmış bir şey yokken neden ceza verilsin ki ? istanbul takımları tartışması haline geldi ama sadece gerçekleri yazıyorum . siz gs şakşakcısı olduğunuzu çok belli ediyorsunuz ! baransu dediğiniz kişi için kim olduğunu bilmiyorsunuz ya da bildiğiniz halde işinize geleni yazıyorsunuz .