Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı
hiç biri benim umrumda değil. hepsi daha beter olsunlar.
ıspatlanmamış diyorsun ama mahkemeler uefa tahkim hepsi şike yaptıklarını onaylamış neyi ispat etmeleri gerekiyor daha.
savunma fenerbahçeyi boşver.
|
kardeşim neden beter olsunlar ? uefa felan onaylamış olabilir ama ortada bir delil var mı ? yok ! . anlatmak istediğim ve sizin anlamadığınız konu şuan suçlu fb değil . ülkemizin ismi kötüye çıkarılıyor ! delilsiz ispatsız bu konuda karar verilebilirken lyon için fransada soruşturma bile açılmıyor . yazdıklarımı görmezden gelmeyin . ispatlanmış s.bukres bile ceza almazken neden fb ve ya bjk ceza alsın ??? burda ülkemizi savunman gerekirken şikebahçe felan yazıyorsunuz . onlar onayladı diye geçiyorsun hemen bilip bilmeden konuşuyorsunuz . En ufak bir delil çıkarsınlar ondan sonra isterlerse amatör kümeye düşürsünler ama durduk yere verilen kararlarla bir yere varamazlar . gs yandaşlığını bırakın konu burda fb ve ya gs değil . Sadece ÜLKEMİZ ! bu kadar çekememezlik olmaz yani iyi ki bi şampiyon oldular hemen şike . gs'nin önceki senelerde yaptıklarını laf edemiyorsunuz ama ? arif erdem kendi ağzıyla söyledi ama kimse konuşmuyor onu ? şuan her şey lobi olmuş . ama elbet hak yerini bulur . Sonuna kadar FB ve BJK'nin arkasındayım .