Alıntı:
astaravisa Nickli Üyeden Alıntı
@nuri_58 şaka gibisin yemin ederim.
halen bana ıspat göster diyorsun.
yahu en büyük ispat mahkeme işte. neyi tartışıyoruz daha?
ıspatı bana değil mahkemelere sor. git adliyeye mahkemeler yalan söylüyor de yaz dilekçeni öyleyse.
Türkiye Cumhuriyeti mahkemeleri bilmiyor bu işi sen biliyorsun yani.
|
sabahtan beri aynı şeyleri tekrarlıyorsun ve anlamak istemiyorsun artık daha bir şey demiyorum sana .