Cevap: 17. Randevu
SİVASSPOR ve fb arasında oynanan maçların tamamını izledim gerek kadıköydeki maçlarda gerekse sivasdaki maçlarda öyle sahada futbol olarak varlık gösteremediğimiz ezildiğimiz maç yok ,hepsindede kafa kafaya top oynadık,belki farklı yenildiğimiz maçlar oldu o maçların 90 dakkasına bakılsa bu sonuçları haketmediğimiz görülür,ya hakem hatalarıyla yada tecrübesizlik ve çok basit kişisel hatalarla yenilmişizdir,en kötü dönemimizde bile fb şampiyon olduğu sezon yenemedik diye adımızı şikeciye çıkarttıkları maçda bile fb yle dişe diş oynadık,ben kadıköyden puanla döneceğimize inanıyorum sivaslı geçinen fb liler dualarını fb den yana değilde sivasdan yana yapsın yeter
|