Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Hacıosmanoğlu'nu Kınıyoruz..
Alt 09.09.2013, 14:26   #19
erhan 10
Tecrübeli Yiğido
 
erhan 10 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.01.2008
Mesajlar: 532
Thanks: 291
191 Mesajına 342 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 727 erhan 10 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Hacıosmanoğlu'nu Kınıyoruz..

Kabadayı ağzıyla gelmiş konuşuyor sen kimsin de böyle bir açıklama yapıyorsun köpek herif.Bu kulüp Anadolu'nun en güzide kulübüdür.Milletin Sivas Fener'in altyapısı palavrasını fitillemek için medya köpeği olmuş.Arkadaşlar görüyorsunuz ki Türkiye Avrupa arenasında ne kadar yalnızsa kulübümüz de bu ligde o kadar yalnızdır.Bu köpeklere nasıl konuşması gerektiğini öğretmeliyiz.Sivasspor'un sahipsiz olmadığını göstermeliyiz.Ne olur organizasyon yapabilen biri varsa bu hayvanlara tepkimizi gösterelim.Hani Mecnun Başkan'a yalakalık eden Hacıı ne oldu sana ? Ah siz yok musunuz siz internette klavye delikanlısı tanımının spor yöneticiliğindeki karşılığı.Dünden beri dinliyorum her cümlenin sonunda biz kupayı getiremezsek bunu yapamazsan bilmem ne,bu koltukta oturmayız deyip durdu.1 ay önceki sözleri ne oldu da değişti böyle.Karakterli bir başkanımız olduğu için şükrediyorum.Allah böyleleriyle bizi karşılaştırmasın.
erhan 10 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla