Alıntı:
Ferhat06 Nickli Üyeden Alıntı
Yensek de yetmiyor ki onun için ısrarla Karşıyaka gelmek istemiyor hükmen mağlubiyeti kabul ediyor ve biz averajımızı düzeltmek için Karşıyaka maçında çok gol atmayı planlıyoruz ama 0-0 berabere bitti.
|
Biz Karşıyaka'yı o gün 5-0 yensek bile yetmezdi arkadaşlar !
Neden ? Çünkü son hafta Adana Demirspor kendi evinde Uşak ile oynuyordu. Gerekirse 4-5 farklı alırdı o maçı da.
Biz berabere kalınca, galibiyet yettiği için son hafta Uşak'ı 2-0 yendi ve turunu attı. Sivasspor da son hafta Ankara Demirsporu deplasmanda 1-3 yendi.
Link aşağıda, herşeyi görebilirsiniz :
http://www.mackolik.com/Standings/De...aspx?sId=14445