Cevap: Sivasspor için 1 dakika...
Halis Özkahya'ya ne kadar küfür etsek az.
Bir Eskişehir'e 4-0 kaybettiğimiz evimizdeki maçta Barış Şimşek'e bir de Halis Özkahya'ya ettiğim küfürler için pişmanlık duymadım..
__________________
GEÇEN YIL FRAGMANDI, FİLM YENİ BAŞLIYOR..
|