Cevap: Sivasspor için 1 dakika...
Çok güzel bir uygulama olur bence yapmalıyız böyle bir protesto.
Kırmızı ve Siyah karton getirme işinde hem fikir miyiz????
Bence bunu da uygulamalıyız.
Hem de ilk başlama vuruşuyla sırtımızı sahaya dönerek protesto ardından kırmızı kartonları çıkarıp 1 dakika göstermeliyiz.
Ardından da en az 3 dakika siyah kartonları göstermeliyiz.
__________________
EN İYİ "SİVAS'LI" , TAKIMINI YALNIZ BIRAKMAYANDIR...
|