09.12.2013, 09:38
|
#47
|
|
Gast
|
Cevap: Kupada Kuralar Çekiliyor
Alıntı:
yeniceri_can Nickli Üyeden Alıntı
son 8'de değil, 16'dayız..
eğer yanlış yazdıysan düzelmiş olayım..
yok çıkmamıza kesin gözü ile bakıyorsan, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzon, Gençler ve diğerleri aynı sendromdan gittiler..Oynanmamış maç kazanılmamıştır..top yuvarlak, maç 90 dk..rakipte bizim gibi 11 insanla sahaya çıkacak..Rehavete gerek yok, desteğe gerek var..
|
Can kardeşim 16 yazılması gereken yere 8 yazılması sehven olduğunu belirtmek isterim. Teşekkür ederim.
Elbette rehavete gerek yok. Ankaragücü karşılaşmasında gördük. Her alanda işin ciddiyetine varıp, tedbirleri ona göre almak zorundayız. Aksi halde elenen malum İT'lere benzeriz.
Yaradan izin verirse, 17 Aralık 2013 Perşembe saat 15.00 de stadyumdayız...
|
|
|
|