Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Bursaspor maçının biletleri satışa çıkıyor
Alt 13.01.2014, 07:32   #15
tykinik58
Usta Yiğido
 
tykinik58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 1.224
Thanks: 3.492
742 Mesajına 1.947 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 886 tykinik58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Bursaspor maçının biletleri satışa çıkıyor

Alıntı:
PETKOVİC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bursa her sene 15-20 bin aralığında kombine satan bir kulüp bence kıyaslamak doğru olmaz çünkü taraftar olarak onların 5 te 1 i anca ederiz. onların arasında maç izlemek çok büyük bir keyif daha önce 1 kere izleme fırsatı bulmuştum ve tüylerim diken diken olmuştu
"Taraftar olarak 5'te 1'i ederiz" bu tezin doğru olabilir de bari 5'te biri de (3 000 - 4 000) kombine bilet satabilsek. Lafım size değil diğer kulüplerin yaptıklarına ancak imrenmesini biliriz. İcraata gelince kimse de hareket yok. Neden bizde de stadın yarısı kombine satışı olmasın. Adamlar haftalık 5 TL, aylık iki maça 10 TL vermekten aciz. Günlük en az 6,50 - 7,00 TL sigaraya para verip kendilerini zehirlemeyi sağlıklarını bozmayı, kahve köşelerinde 2,00 - 3,00 TL lig tv bilmem ne kadar da çay parası vermeyi bilirler ondan sonra da SİVASSPOR'dan herşeyi her başarıyı beklerler. Elalemin taraftarına imrenir gıpta ile bakarlar. Bırakın beyler bu ayakları bırakın. Vakit geç olmadan uyanın ve eğer (ALLAH göstermesin) düşersek çıkamayacağımız (çok şükür düşecek bir pozisyonumuz yok, durumumuz yok ama bu sene değil de ilerki yıllar da olası bir durum olur gibi düşünerek daha önce süperligde (1. Lig de) oynayıp da şimdi 3. lig ve amatörde sürünenleri düşünerek yazdım. Yoksa ALLAH'ım düşmeyi nasip etmesin) süper ligde ki takımımıza şimdiden sahip çıkalım. Bırakın elin 3 keçisini 5 koyununu takım bizim takımımız geç kalmayalım.
__________________
EN İYİ "SİVAS'LI" , TAKIMINI YALNIZ BIRAKMAYANDIR...
tykinik58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı tykinik58'a Teşekkür Ediyor...