Cevap: Maçı Değerlendirelim
takımdaki 11in alternatifsizliği takım içi rekabeti bitirmiş
Oyuncular lay lay lom
Çok isteksiz evlere şenlik bir maçla kupaya havlu atmak üzereyiz
Nedendir bilmiyorum bir galibiyet alınca ayağımız yerden kesiliyor
Şansa maç kazanma olayına dur demezsek avrupa hayali kurarken rıza hocanın sıradanlıgına doğru gideriz
ilk 10 ile kendimizi başarılı sayarız
Yırtıcı bir forvet olmazsa gol bulamayız
Rakipler bizi çözdü artık ,alan savunması ile rakip savunma direk gibi beklese topu kaptıracağız
Orta saha ve defans ligin ilk yarısında bu kadar gol atmasa idi buralara çıkamazdık
Onların çabasıyla buraya kadar
Forvet ihtiyacımız yok diyen murat erdoğana saygılarımı iletiyorum
|