31.01.2014, 23:25
|
#360
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.227
Thanks: 4.098
2.159 Mesajına 8.138 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: Transfer-2014
Alıntı:
Murad_Kelleci58 Nickli Üyeden Alıntı
Bir varmış bir yokmuş.. Birds bakmışız. Bir türlü yapamadığımız iki tane transferden dolayı Roberto Carlos'u da elimizden kaçıracağız gibi.. Carlos 10 gun önce önemli isimlerden iki transfer yapıp, medyanın önüne atan paragöz Erdal efendiyi istifaya davet ediyorum.. Borcun yokmuşmuş ta, herkesin maaşı zamanında ödeniyormuş muş.. Türkiye'nin tek borçsuz klübüymüş müş.. Geçin bu martavalları artık.. Kamuoyunu yüksek beklenti icine sokup, sonra bizleri sükut-u hayale uğrattıkları yeter artık diyorum.. Yapacağın iki sansasyonel transfer ile zaten maliyetini 3 maçta alacağın galibiyetlerle amorti edersin öyle degil mı Erdal efendi..
|
başkan dışında çalışan, fedakarlık yapan, taşın altına elini sokan yok arkadaş! ayıptır ya, tvlerde lak lak konuşup hava atmayı biliyorsunuz işiniz gücünüz transferleri yalanlamak, ilgilenmedik demek...bi de şununla ilgileniyoruz veya şunu istedik de olmadı falan diyin ayıptır ya korkuluk gibi dikilmişssiniz....murat abinin dediği gibi CARLOS'u da bu saçma uyduruk transfer politikanız sayesinde elden kaçıracaksınız ondan sonra tekrar kümede kalmaya hedefsiz hocalara mahkum edeceksiniz, AYIPTIR AYIPPP.....bir sezon da transferde fedakarlık yapın, risk alın be!!!
__________________
...YALNIZLIK,SİGARA KÜLÜ KADAR YALNIZLIK...
|
|
|