Alıntı:
Soyözen Nickli Üyeden Alıntı
Şimdi biz sitenin eski haline alıştığımız için bu hali muhteşem geliyor. Aslında konuyu açan arkadaş haklı, sonuçta madem bi uygulama başlattın, çok da zor değil ikinci ay için de yapmak.
Ama bazı detaylar da atlanmıyor, mesela Kamil'in olduğu lisanslı ürün al bannerı vardı, Kamil gidince onu hemen kaldırmışlar. Bence güzel bir ayrıntı. Gerçi daha futbolcularımız kısmından kaldırmamışlar ama olsun.
Bir de o futbolcularımız kısmında bazı oyuncuların fotoğrafı yok. İdmanda bulamıyor musunuz adamı kardeşim, geçirin bi forma çekin hemen, koyun gitsin siteye.
Ama dediğim gibi eskiye nazaran aşırı iyileşme olduğu için birçoğumuz bunları görmezden geliyor, gelebiliyor.
|
Haklisin kardesim, eskiye göre coook büyük ilerleme var ama yapilacak isde cok.. Durmak yok yola devam
